تقدیم به کسی که نگاهش نشانه حیاتولبخندش نشانه زندگی است

سلام:سلامی به گرمی خورشیدوبه سرخی شقایق به بلندی ابدیت وبه درخشندگی ستارگان در شب.

سلامی چو بوی گل آشنایی آنروز که تو مثل ستاره ای چشمک زن به من خندیدی دیگر بار با خود فکر کردمکه با تنهایی وداع کرده اما غافل از اینکهدر زندگی نقش کسی را بازی میکنم که دنیا هیچ وقت به او وفا نکرده.پس چه میتوان از این زمانه بگوییم جز آهی که از دل بر آرم و با تمام وجود بگوییم دوستت دارم.آری دوستت دارم یک عمر گدای مسکین در خانه تو باشم وتو را سپاس کنم .ای زیبای قشنگم میخواهم در کنار یکدیگر با لطف صفا عمری را سپری کنیم ودلداده همیشگی یکدیگر باشیم ودر خلوت ترین شبهای زندگی سر عشق بگوییم.ای امید روزگارم مدتهاست که عشق تو تمام وجودم را در بر گرفته وتا به حال جرات نمیکردم احساسات قلبی خود رادر میان بگذارم. ولی حالا اعتراف میکنم که بیش از این قادر نیستم در شعله های سر کش عشق تو بسوزم.اما بدان از چیزی میترسم از آینده از یک حادثه عظیم وآنروز که تو به عشق من جواب رد بدهی.


َ

نظرات 3 + ارسال نظر
آدینه بوک شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

رز سفید سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.ghoroobesiahpoosh.blogsky.com

سلام...خوبین...شرمنده که دیر به دیدنتون اومد...خیلی گرفتارم این روزا و کمی هم بی حوصله... ولی خوشحالم که به وبتون اومدم...شعرتون خیلی دل نشین بود... موفق باشید... در پناه حق...یا علی...

ممنونم که به من سر زدی بازم این طرفا بیا خوشحال میشم
موفق وپیروز باشی

حامد سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://akharin-ehsgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنونم که با حضور سبزت کلبه تاریک منو روشن نمودی
درباره سوالت باید بگم
من این عکس ها رو تو کامپیوتر دارم
وبلاگتم خیلی زیباست
زیبا هم مینویسی
با تبادل لینک موافق بودی بگو
باز هم پیش ما بیا
خوشحال میشم
موفق باشی
فعلا.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد